Thursday, October 24, 2013

Tutorial Photoshop Malaya No.1




KOMEN 1
Saya dah tengok preview DVD Photoshop Malaysia ni. Memang terbaik.
Tutorial dalam bentuk video dan dalam Bahasa Melayu akan memudahkan pengguna belajar dan dalam masa yang sama terus praktikkan.
Senang je, setiap step yang diajar, tekan pause dan terus buat kat Photoshop. Memang sangat berkesan untuk menguasai teknik yang diaajar.
Saya yakin DVD Photoshop Malaysia ni mesti lebih berkualiti sebab produk sebelum ini iaitu DVD Photohsop Malaya Koleksi Terbaik pun dan power!
Memang Maheez ajar step-by-step. Sangat sesuai untuk semua tak kira beginner atau yang dah berpenalaman guna Photoshop. Terbaik..Johan mohd..KL

KOMEN 2
TUTORIAL yang diterapkan dlm photoshop malaya ini sgt2 mudah difahami..kerana terjemaah dlm versi bahasa melayu yg begitu ringkas dan padat sekali..
tutorial yg diterangkan adalah bermula dari peringkat asas pengetahuan tentang photoshop seperti pengenalan tool2, cara memulakan tempat kerja, penerangan kpd layer2 dan sebagainya mengikut langkah2 dan cara2 penggunaannya yg betol..
pada saya dvd photoshop malaya amat berbaloi jika dimiliki sesiapa sahaja kerana dalam dvd ini ada diterangkan asas tool2 dan penggunaan secara lengkap dari peringkat permulaan hingga akhir..dlm apa2 jua bidang, asas utama adalah penting, begitu juga la dgn photoshop..
dimana seseorang yg belom mengenai photoshop ini akan dpt memahami dgn mudah bagaimana cara2 utk menggunakan aplikasi ini diperingkat sesi pembelajaran photoshop supaya kita lebih tangkas utk menguasai teknik2 dan cara suntingan gambar diperingkat seterusnya.
 disamping itu..terdapat 5 lagi perdedahan penting yg diterapkan selepas kita dpt menguasai asas2 utama photoshopmalaya ini. antaranya PENGIKLANAN, KESAN KHAS, RETOCHING, MANIPULASI DAN PERKAHWINAN..SANGAT-SANGAT HEBAT jika sesiapa yg membeli dvd ini kerana rahsia photoshop yg didedahkan ini boleh “BUAT DUIT”..JIE SAGIT..SABAH

KOMEN 3
Saya dah dapatkan set produk DVD Tutorial Photoshop Malaya lebih kurang setahun. Waktu itu saya beli dengan harga RM470.00 dan merupakan pelaburan terbesar saya dalam bidang grafik.
 Terus terang saya ‘zero-knowledge’ dalam penggunaan software Photoshop sebelum membeli DVD Maheez. Alhamdulillah, DVD Pertama Asas CS5 Photoshop Malaya (2 jam lebih) telah menampung masalah yang dihadapi saya sebelum ini dalam mempelajari photoshop terutamanya dalam Asas penggunaan ‘tools’ dalam CS5. Saya tidak tahu kesan kepada individu lain yang juga membeli produk DVD Tutorial Photoshop Malaya.KAMAL..SELANGOR

Sabda Rasulullah :
“Peniaga yang benar dan amanah bersama dengan para nabi, siddiqin dan golongan mati syahid” (Riwayat al-TIrmizi, bertaraf ‘hasan’).
LIHAT MANFAAT..NYER

No comments: