Tuesday, March 25, 2014

‘… Bagai Tentera Membuat RM300 Sehari TANPA Produk …”


Asam garam saya dalam perniagaan online penuh warna-warni. Ada masa ianya baik, dan masanya ia penuh kepahitan. Biasalah perniagaan ada turun naiknya.
Apabila pendapatan dulu hanya cukup-cukup makan atau tiada hasil, saya terpaksa menjamah maggi untuk mengikat perut dan menjimatkan wang.
Saya masih bersyukur kerana hingga kini, saya tidak akan lupakan kisah pahit saya…
… saya jadikan sebagai pengajaran untuk saya lebih maju ke depan.

Akhirnya …

… Tuhan ilhamkan saya model bisnes hot yang sedang meningkat naik sekarang.
Saya namakan teknik ini sebagai “Facebook 300″.
dan syukur ia memberikan pendapatan RM300 sehari secara konsisten jika saya terus menerus melakukan promosi.

Tiada keajaiban dalam perniagaan.

Apa yang penting tetap usaha dan tawakkal.

klik dibawah:


Berhenti! Jangan Baca Ini Jika …
Saya mohon anda berhenti daripada membaca laman web ini …
… jika anda sangka saya main-main …
… atau jika anda masih mahu bermain-main dan tidak serius menjana wang di internet.

Saya tidak menuduh sesiapa tidak serius.
Cuma saya mahu mereka yang benar-benar serius menjana pendapatan sahaja yang meneruskan pembacaan di sini dan mengambil tindakan dengan tawaran saya.

Rahsia Bukan Untuk Didedahkan … !
Ya, setiap masa ada saja orang yang mendakwa mereka ada rahsia itu dan ini.
Saya faham mungkin anda telah jemu dan lali dengan dakwaan ini.
Kata mereka : “Kalau dah memang rahsia, maka ia tak perlu didedahkan.”

Ya, kata-kata ini ada benarnya.
“Rahsia bukan untuk didedahkan …………. tapi ia untuk diamalkan!”

Saban hari ada rahsia baru buat duit.
Namun apa gunanya rahsia jika tidak dipraktikkan.

Kadangkala saya rasa muak juga kerana ramai yang ‘culas’ untuk mengamalkan ilmu dan panduan yang dijual.
Namun kerana berpegang kepada prinsip mahu ‘memandaikan bangsa’, rahsia ini perlu dibocor …


… tetapi kepada mereka yang benar-benar serius mahu berusaha sahaja. Maaf!


 

7 Cara Bagaimana Facebook 300 Bantu Anda Buat Duit
Saya senaraikan 7 sebab kenapa Facebook 300 sangat membantu anda ‘tarik’ duit cara halal di Facebook:
icon3 1. Sesiapa sahaja boleh buat duit di Facebook. Tak perlu jadi seorang sifu atau otai untuk melakukannya.


icon32.  Boleh dilakukan secara konsisten setiap hari dalam 30 minit – 2 jam sehari. Semakin banyak usaha anda, semakin banyak hasil akan terjana.


icon33. Membina kredibiliti dan kepercayaan pelanggan dalam masa yang amat singkat. Caranya ialah _______.


icon34. Tidak perlu ayat power untuk membuat promosi & menghasilkan jualan. Yang penting anda ikut teknik 3 lapisan yang saya bakal tunjukkan. Nak tahu?


icon35. TIDAK memerlukan modal. Malah FB Ads langsung tidak digunakan. Jika mahu mengiklan juga, boleh tapi tidak wajib. Teknik percuma pun sebenarnya mampu memberikan pulangan yang cukup lumayan.


icon36. Tidak tertekan melakukan model bisnes ini. Kerjanya mudah diikuti dan diaplikasi. Ikut saja cara saya.

icon37. Hasil dan pulangan boleh diperolehi dalam 1-2 minggu, bergantung kerajinan anda. Tidak terlalu banyak perkara yang anda perlu lakukan untuk buat duit cara Facebook 300 ini.

Pasti boommm:

No comments: