Thursday, December 4, 2014

Kisah Jutawan Menjadi Jutawan Menggunakan KERIS???



Memang dunia melayu penuh dengan kisah-kisah mistik tapi kalau seseorang menjadi jutawan menggunakan KERIS adalah sesuatu yang amat tidak logik.

Keris adalah senjata lama pahlawan-pahlawan di nusantara mana mungkin mampu menjadi tunjang untuk menjadi jutawan.


Ini yang saya fikirkan bila Faizi (nama sebenar beliau Mohd Faizi Md Shukor) menceritakan bahawa KERIS adalah elemen penting untuk membina empayar bisnes yang mampu menguasai pasaran global dan lokal.

Awalnya saya fikir yang beliau adalah seorang penjual KERIS tetapi saya silap. KERIS hanya digunakan untuk meledakkan bisnes sahaja!

Setelah bercerita panjang mengenai beliau yang sudah lama berkelana di negara orang untuk mengembangkan empayar sebagai freelancer, ternyata KERIS sebagai elemen penting untuk bisnes internet marketing,affiliate marketing atau apa-apa bisnes offline adalah BENAR.

Dulu kata orang Hang Tuah gagah kerana KERIS Taming Sari tapi zaman moden ini KERIS sekali lagi menjadi aset penting dalam bisnes seorang jutawan internet global.

KERIS JUTAWAN ini telah meledakkan bisnes internet marketing dan affiliate marketing beliau ke serata dunia.

Bila ditanya kenapa rahsia ini tidak diketahui umum selama ini? "Saya memang berhajat untuk kongsi ilmu ini tetapi biar saya buktikan dulu sebelum saya kongsi kepada umum", ujar beliau.

Kenapa KERIS? Apa istimewanya senjata warisan nenek moyang kita ini?

Jawapan beliau: Rahsia itu ada di


No comments: