Thursday, August 22, 2013

TERLARIS DARI LADANG...




JUMLAH SETAKAT INI RM1,950
Tidak termasuk lagi dengan Cukai Tanah, Cukai Pintu, Belanja Perayaan, Astro, Kos Perubatan, Potongan KWSP, Tol dan Barang-barang yang harga naik

BAGAIMANA PULA DENGAN

Belanja Cuti Sekolah / Makan Angin & Servis Kereta / Motorsikal?
JADI, APA SALAHNYA JIKA ANDA MEREBUT PELUANG HEBAT INI!!
DENGAN RM100 SAHAJA ANDA BOLEH MENJANA PENDAPATAN SAMPINGAN DAN BOLEH MENGUBAH GAYA HIDUP ANDA..


Biarkan sahaja SISTEM bekerja untuk anda dan memberi keuntungan setiap hari selama mana anda mahu mengunakan sistem tersebut.


Tak payah citer dapat RIBU2, kalau kita boleh dapat RM400 ~ RM600 sebulan pun dah OK sangat!
Banyak dah tuuu.... boleh tambah duit belanja
atau bayar hutang2 lapuk
(kredit kad, PTPTN, bayar bil2 yg dah nak kena potong,
bayar Astro, Bil Internet dll)

 


Konsep affiliates adalah berniaga tanpa produk sendiri. Hakikatnya, sudah ramai usahawan internet meraih pendapatan lumayan hanya dengan mempromosikan produk orang lain dan mengumpul komisyen hasil daripada jualan tersebut.
Pemasaran Affiliate merupakan di antara cara paling efektif untuk menjana wang secara online. Program ini memberikan peluang kepada sesiapa sahaja untuk mendapatkan keuntungan melalui internet. Memandangkan program-program pemasaran affiliate mudah untuk disertai dan memberikan imbuhan wang di atas usaha anda, maka semakin ramai orang yang mula menceburi model perniagaan internet ini.

 Seperti juga perniagaan konvensional, anda perlu hebahkan dimana kedudukan kedai atau premis perniagaan anda selepas kedai anda dibuka.

 Takkan senang sangat, promosi referal link je dah dapat komisen?
Begitulah mudahnya perniagaan di internet. Namun demikian, seperti bentuk model perniagaan internet yang lain, masih terdapat masalah di dalam menjalankan pemasaran affiliate. Sekiranya anda melakukan sebarang kesilapan ini, maka anda akan kehilangan sebahagian besar daripada keuntungan yang sepatutnya anda perolehi daripada program affiliate tersebut. Oleh itu, adalah lebih baik jika anda memiliki pengetahuan yang sewajarnya untuk mengelak daripada melakukan kesilapan-kesilapan ini.

Kesilapan #1: Memilih program affiliate yang salah
Kesilapan #2: Menyertai terlalu banyak program affiliate 


Memang benar, ia merupakan satu cara yang baik untuk menjana wang daripada pelbagai sumber. Namun demikian, anda tidak akan mampu memberikan konsentrasi yang sewajarnya untuk setiap produk sekiranya anda menyertai terlalu banyak program affiliate. Akibatnya, keuntungan besar yang anda harapkan tidak akan tercapai! Cara terbaik adalah dengan menyertai satu program yang mampu memberikan anda komisen affiliate terbaik atau terbanyak. Sekarang anda sudah berada di landasan yang tepat, tentukan langkah anda sekarang!


No comments: