Wednesday, June 2, 2010

Tahukah Anda...

Sahabat Sekalian,
Tahukah anda, salah satu teknik yang paling mudah untuk menjana pendapatan di Internet dan pada masa yang sama membina perniagaan Internet anda adalah dengan menggunakan teknik mailing list iaitu senarai prospek yang berminat untuk mendapatkan pendapatan online dan mereka yang mahu belajar dengan anda. Anda akan membina hubungan baik dengan mereka, dengan memberi maklumat yang bermanfaat untuk mereka baca dan pada masa yang sama anda mempromosi produk-produk yang membantu mereka menjana pendapatan di Internet. Ia adalah semudah itu.

Tetapi mengapa anda tidak bermula dengan langkah ini?

Anda tidak mempunyai List ? - Untuk bermula adalah sesuatu yang sukar. Bagaimana untuk anda mengumpul list di tempat yang sepatutnya dan bagaimana untuk anda mendapatkan trafik.
Anda tidak tahu bagaimana untuk mengumpul List ? - Apakah teknik yang terbaik untuk digunakan samaaada dengan membina squeeze page atau kaedah blog.
Anda tidak tahu bagaimana untuk membina squeeze page ? - Membina squeeze page anda adalah separuh daripada perjuangan. Yang lebih penting bagaimana untuk membuatkan Pelawat mendaftarkan nama dan email mereka.
Anda tidak tahu apa yang hendak diberikan kepada mereka ? - Cara terbaik untuk mengumpul List adalah dengan memberi sesuatu yang percuma. Tetapi jangan memberi sesuatu yang tidak memberi manfaat kepada anda.
Anda kekurangan dari aspek teknikal ? - Untuk mengumpul List, anda tidak perlu tahu terlalu banyak tentang perkara teknikal, cukuplah anda tahu asas-asas pentingnya sahaja.
..Semua sebab diatas?
Jadi apakah jalan penyelesaiannya?

Sebenarnya pemasaran email adalah cara yang paling berkesan dan semestinya ia adalah cara terpantas untuk menjana wang secara online. Ia adalah trafik dengan satu klik sahaja! Saya mahu anda membina list anda, menjalin hubungan baik dengan mereka, kemudian anda boleh menawarkan sesuatu kepada mereka.
Klik untuk maklumat seterusnya;
http://www.pakej-squeezepage.com/index.php?ref=mattop

No comments: